Er du vores nye driftsleder for Røde Kors Huset?

I Røde Kors Lyngby-Taarbæk er vi ca. 300 frivillige, som hver dag gør en forskel for mennesker i lokalområdet. Vi har til huse i Røde Kors Huset på Kongevejen i Virum, som er samlingssted for mange af vores i alt 14 aktiviteter: ugentlige kurser, gruppemøder for de forskellige aktiviteter, bestyrelsesmøder m.m.

Huset på Kongevejen spiller altså en helt central rolle i vores afdeling, så det kommer du naturligvis også til at gøre som vicevært/driftsleder. Du kommer til at samarbejde med bestyrelsen, aktivitetslederne, vores rengøringsfirma, udlejer og forskellige leverandører.

Du får ansvaret for den daglige drift af Huset, som omfatter:

• at organisere og føre tilsyn med den indvendige og udvendige renholdelse.
  • at planlægge og gennemføre indkøb og varemodtagelse af forbrugsvarer og undervisningsmaterialer.
  • sammen med bestyrelsen at planlægge Husets indvendige vedligeholdelse.
  • afholdelse af husmøder med Husets brugere efter behov.

Om dig:

• Du formår at holde et solidt overblik over de forskellige opgaver og kan arbejde selvstændigt og systematisk.
  • Du er god til at koordinere med fx leverandører og kan lide samspil med andre mennesker, herunder de mange frivillige i Røde Kors Lyngby-Taarbæk.
  • Du er praktisk anlagt og kan selv tage fat, når småting skal repareres.
  • Du er stabil og serviceminded og har kendskab til IT (Office 365) på brugerniveau, som du skal benytte ifm. indkøb.
  • Du er meget gerne en lokal med bopæl tæt på Røde Kors Huset.

Vigtigst er, at du har lyst til at gøre en forskel og bruge 3-5 timer ugentligt på frivilligt arbejde. Du vil få en god introduktion til opgaverne, og du kommer til at få hjælp og sparring fra bestyrelsen og aktivitetslederne.

Kontakt:

Lyder dette som en opgave for dig, så tøv ikke med at kontakte Røde Kors Lyngby-Taarbæk til en uforpligtende samtale. Skriv til lyngby.best7@rodekors.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!