Café Hulen – et frirum for unge 20-35 år

CAFÉ HULEN (FOR UNGE MELLEM 20-35 ÅR)

Har du lyst til at skabe masser af gode minder sammen med nye venner? Så kig ned i Café Hulen.

Vi er et fællesskab i Lyngby-Taarbæk for alle mellem 20 og 35 år med ønsket om at være sammen om mad, samtaler og andre hyggelige aktiviteter.

Vores mål er at skabe et rum, hvor alle har det rart. Der er ingen forventninger om, at du skal deltage på en bestemt måde. Er du i det sociale hjørne, er det bare at finde nogle andre at snakke og hygge med. Foretrækker du at sidde lidt for dig selv, men stadig være sammen med andre, kan du også det.

Café Hulens fællesskab fokuserer på en række forskellige aktiviteter med samvær som omdrejningspunkt:

MADLAVNING OG FÆLLESSPISNING

Madlavning og fællesspisning er noget af det hyggeligste, man kan samles om. Rigtig meget af vores sociale liv er bygget op omkring mad, og sådan er det også i Café Hulen.

Vi byder på hver uge på nye retter, og vores kokke fortæller meget gerne om den mad, de laver. Kom og spis med sammen med andre

SPIL-HJØRNET

At tale sammen er dejligt, men sommetider er det også rart at lave noget andet samtidig. De gode gamle brætspil er bestemt ikke gået af mode, og du finder mange af dem i vores spil-hjørne.

Det er ikke nødvendigt, at du kender spillene i forvejen, for at være med. Det lærer du løbende i fællesskab med andre.

KREA-KROGEN

Kan du lide at strikke, male eller noget helt tredje, har du også mulighed for at slippe kreativiteten løs i vores krea-krog.

Her behøver du heller ikke have den store erfaring i forvejen. Krea-krogen er en god mulighed for at hygge sig og lære noget nyt sammen med andre, der meget gerne deler ud af deres viden.

HVORNÅR ER HULEN ÅBEN?

Café Hulen holder åbent hver onsdag på følgende datoer i 2024 - alle dage fra klokken 18.00-21.30:

• Onsdag d. 9. oktober
  • Onsdag d. 16. oktober
  • Onsdag d. 23. oktober
  • Onsdag d. 30. oktober
  • Onsdag d. 6. november
  • Onsdag d. 13. november
  • Onsdag d. 20. november
  • Onsdag d. 27. november
  • Onsdag d. 4. december
  • Onsdag d. 11. december
  • Onsdag d. 18. december

Vi holder til i Røde Kors Huset på Kongevejen 192 i Virum. Læs mere om Huset her.

VIL DU VIDE MERE?

Vil du høre mere om Café Hulen og/eller muligheden for at blive frivillig?

Så er du velkommen til at skrive til lyngby.hulen@rodekors.dk.

HVAD GØR VI ELLERS?

I Røde Kors Lyngby-Taarbæk har vi masser af andre aktiviteter og lige så mange muligheder for at blive frivillig. Det kunne måske være noget for dig?

Hvis du allerede har fundet en aktivitet for dig, skal du endelig bare kontakte os.

FØLG OS PÅ FACEBOOK

Vil du være med? Så kontakt os gerne