Kom til infomøde

BLIV FRIVILLIG OG GØR EN FORSKEL FOR ANDRE I DIT LOKALOMRÅDE

Frivilligt arbejde kan være en glæde i livet for både dig selv og for dem, du hjælper.

Vi vil meget gerne have dig med om bord. Derfor håber vi at få mulighed for at fortælle dig om, hvordan du kan indgå i vores fantastiske fællesskab, som lige nu består af mere end 400 frivillige.

Der er masser af muligheder for at lave frivilligt arbejde i Røde Kors Lyngby-Taarbæk. Du kan blive tilknyttet én eller flere af vores eksisterende aktiviteter, og trives du med at have indflydelse og motivere andre, kan du blive frivillig leder.

BYG NYE LOKALE FÆLLESSKABER

Men du kan også spille en vigtig rolle i at starte nye aktiviteter op, når vi ser et behov for det i lokalsamfundet. Og som tingene er nu, bliver behovet bestemt ikke mindre. Derfor søger vi bl.a. frivillige og frivillige ledere, som vil være med til at skabe nye aktiviteter/fællesskaber med fokus på mad, hygge og samvær i Lyngby-Taarbæk.

Det kan du høre mere om, hvis du deltager på et infomøde. Du får også mulighed for at stille spørgsmål og komme med forslag.

SÅDAN TILMELDER DU DIG

Udfyld formularen herunder og vælg, hvilken dato du vil deltage på et infomøde. Vi registrerer din tilmelding, og op til mødet vil du modtage en mail fra os, hvor vi husker dig på din deltagelse.

Møderne finder sted i Røde Kors Huset, Kongevejen 192, 2830 Virum.

HVAD HVIS JEG IKKE KAN DELTAGE?

Hvis du ikke kan deltage på et infomøde på en af de oplyste datoer, er du velkommen til at kontakte os for at høre mere om at blive frivillig og/eller frivillig leder. Se mere herunder.