Familienetværk

HVAD FÅR DU OG DINE BØRN UD AF DET?

Har du lyst til at give dine børn nogle gode og sjove oplevelser og en mulighed for at få nye venner? Og har du selv lyst til at lære andre at kende? Så er Familienetværket noget for dig og din familie.

I Familienetværket mødes børnefamilier og frivillige i Røde Kors Lyngby-Taarbæk én til to gange om måneden. De spiser sammen, leger, spiller spil, snakker, hygger sig, hører foredrag og tager på udflugter.

EN VEN AF FAMILIEN

Du og dine børn kan også få støtte i hverdagen af en frivillig familieven. En frivillig familieven kan være en ekstra støtte for dine børn ved bl.a. at hjælpe med lektier, tage med til møder på skolen eller i kommunen og være én, du kan spørge til råds.

BLIV FRIVILLIG I FAMILIENETVÆRKET

Som frivillig i Røde Kors Lyngby-Taarbæks familieaktiviteter får du mulighed for at gøre en meningsfuld forskel for familier, der har brug for dig. Du får også meget igen: Glæden ved at se børn trives og få nye venner. Forældre, som blomstrer op og får fornyet mod på livet. Alt sammen med dig i en central rolle.

Du vil typisk bruge mellem 4-12 timer om måneden på at være frivillig, afhængigt af hvor meget du involverer dig.

KONTAKT

Har du spørgsmål, eller ønsker du at blive en del af Familienetværket, så kontakt vores aktivitetsleder.